wtorek, 21 maja 2013

ZAWIESZAM BLOGA !

                               SIEMA !

Więc jak już widać po nagłówku - ZAWIESZAM BLOGA .
    Po prostu nie mam czasu na pisanie i i tak nikt tego nie czyta ..
Przy jakimkolwiek rozdziale jest raptem 1-5 komentarzy .  Kiedyś było z 18-20 , a teraz już pustka ..
Jest mi przykro no , ale co poradzić ?  Jak ludziom się nie chcę komentować to nie będę pisać .
   Moich powodów jest kilka : Nie mam czasu , nikt tego nie czyta , nie mam weny i nie wiem co dalej .. 
Wrócę za kilka dni , tygodni lub miesięcy :// . Nie wiem sama . Naprawdę mi przykro no , ale muszę .
Mam nadzieje , że będziecie jeszcze wpadać na tego bloga i go jakoś komentować . Ja wchodzę tu codziennie i liczę na to , że będzie tu więcej komentarzy , ale niestety ich nie ma :c . Teraz może jak wejdę za jakiś miesiąc to będzie z 20 komentarzy ? Nie wiem , ale miło by było .
To chyba tyle . 

     PRZEPRASZAM I DO ZOBACZENIA WKRÓTCE ! x.x 

    KOCHAM WAS < 33


poniedziałek, 20 maja 2013

Rozdział 8

... było tam zdjęcie Zayn'a i Olivii całujących się !   Nie wierzyłam w to co pisze . Była na okładce gazety z nagłówkiem " Nowa zabawka Zayn'a czy może to już coś poważnego ? " 
- Popierdoleni - pomyślałam z irytacją .
Szybko otworzyłam na stronę o nich i zaczęłam czytać .
" Ostatnimi dniami obok członków zespołu z One Direction kręcą się dwie śliczne dziewczyny.Jedna to tajemnicza brunetka , a druga to blondynka . Brunetkę łączy coś prawdopodobnie z Harry'm , ale nie jesteśmy pewni . Blondynkę zaś widziano dużo razy samą z Zayn'em . Wczoraj ok. godziny 19:30 Zayn pocałował  dziewczynę . Czy to coś poważnego ? A może to kolejna zdobycz Malika ? To wie tylko sam Zayn Malik . Więcej już niedługo ... " 

Byłam wściekła . MOJA PRZYJACIÓŁKA MNIE OKŁAMUJE I NIE MÓWI MI PRAWDY ?!
Super po prostu . Wzięłam tą gazetę i wściekła podeszłam do Olivii rzucając tą gazetą w Nią .
- Co ?! - powiedziała zdezorientowana
- Poczytaj sobie  - powiedziałam wściekła po Polsku
Olivia popatrzyła na mnie dziwnym spojrzeniem i spojrzała na stronę główną gazety . Jej mina była zmieszana
- Masz Mi coś do powiedzenia ? - spytałam
- Rose przepraszam , że nic nie mówiłam , ale ... - przerwałam jej
- Skończ . Nie interesuje Mnie to już . Kłam  Mnie dalej . - powiedziałam i odwróciłam się napięcie
- Rose stój ! Przepraszam nie chciałam ! - krzyknęła
Odwróciłam się i podeszłam do Niej
- Miałaś zamiar mi kiedyś powiedzieć ? - zapytałam
  Nie odezwała się .
- Tak myślałam  - powiedziałam i odeszłam nie odwracając się
Wróciłam do swojej pracy . Ludzie się na nas dziwnie patrzyli. No fakt krzyczałyśmy i to jeszcze nie po ich języku , ale nie przejęłam się tym. Robiłam to po co tam byłam

                                                               *****

Wybiła 18:00 . Skończyliśmy swoją pracę . Poszłam się szybko przebrać i już byłam gotowa . Do Olivii nadal się nie odzywałam.Mam do niej żal za to co zrobiła. Okłamała Mnie , a tak przyjaciółki nie robią.
Wiem to nie jest jej obowiązek mówić Mi co robi no , ale pocałunek z jakimś chłopakiem jest ważny i powinna mi powiedzieć. Wyszłam z lokalu a za mną reszta .. Pożegnałam się ze wszystkimi i razem z Olivią szłam w stronę domu . Żadna z Nas nie odezwała się ani razu . Ja nie miałam zamiaru jej przepraszać bo nie miałam za co .  Po 30 minutach byłam już w domu . Szybko ściągnęłam buty i płaszcz , a następnie udałam się do swojego pokoju . Nie zamierzałam rozmawiać z Olivią , przynajmniej dzisiaj.
Szybko weszłam do pokoju i usiadłam na łóżku . Odpaliłam laptopa , wpisałam hasło i zostawiłam go , a sama poszłam do szafy po jakieś ubrania na noc . Udałam się do łazienki i wzięłam ciepły , orzeźwiający prysznic. Umyłam głowę jak i całe ciało . Wyszłam spod prysznica i ubrałam się w wybrane ciuchy < click > . Weszłam do łóżka i położyłam sobie laptopa na kolana . Zalogowałam się na facebooka , GG , Twittera , photobloga itd.    Pisałam z koleżanką z Polski , pooglądałam zdjęcia znajomych i wyłączyłam laptopa . Była godzina 23:00 . Ustawiłam sobie budzik na 6:30 , odłożyłam laptopa i poszłam spać ..Nie miałam już siły .

                                                      **********

Siema kochani < 33
Strasznie was Przepraszam , że tak długo nie było rozdziału , ale nie miałam dostępu do swojego laptopa , ponieważ używałam notebooka na którym nie miałam hasła i loginu do konta ..
Przez ten czas przy ostatnim rozdziale pojawił się komentarz w którym piszę , że usuwam jakieś komentarze i nie wiadomo po co bo i tak nie pisze na blogu NIC .. NIGDY nie usunęłam żadnego komentarza , a nie pisałam no bo jak już mówiłam nie miałam dostępu do swojego sprzętu . Cały miesiąc nie było rozdziału ,a  komentarzy jest tylko 5 !
 Przepraszam , ale to mało jak na miesiąc . Zamierzam zawiesić bloga na jakiś czas , ponieważ nie mam na razie czasu na pisanie . Przez ten miesiąc zaczęłam się kolegować z osobami , z którymi nigdy nie rozmawiałam . Codziennie z nimi wychodzę i już nie mam czasu . Pokochałam tych ludzi i nie zamierzam ich zostawiać dla laptopa : 33
Jutro dodam notkę czy zawieszam , czy nie ..
   C do rozdziału to mam nadzieje , że się spodoba . Nie mam weny .. myślałam , myślałam i wyszło tylko coś takiego .: //
To tyle !

                      CZYTASZ = KOMENTUJESZ !

DODAJ SIĘ DO OBSERWUJĄCYCH !!! 


                                   Paa < 33